Τελικά την εκπαιδευτική πολιτική την καθορίζουν οι πληρωμένες οδηγίες που συνοδεύουν το ΕΣΠΑ;

Πρωτοφανές αλαλούμ με τους αναπληρωτές και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα σχολεία

Δεν είμαστε “απαίδευτοι” και “άνευ εμπειριών” σε απίθανα, τρελά στην κυριολεξία γεγονότα που έχουν συμβεί στην σχολική εκπαίδευση. Έχουν δει πολλά τα μάτια μας, χρόνια και χρόνια, καθώς τα επιτελεία του υπουργείου Παιδείας επιχειρούσαν συνήθως να καλύψουν τις πληγές -που η πολιτική τους είχε δημιουργήσει- στο εκπαιδευτικό σώμα με παραπλανητικούς επιδέσμους. Έχουμε δει “τέρατα” και “τέρατα” στα προγράμματα, στις αναθέσεις των μαθημάτων, στη λειτουργία του σχολείου, στην εκπαιδευτική λειτουργία συνολικά.

Ωστόσο αυτό που μας έρχεται σαν πληροφορία από εκπαιδευτικούς μας κάνει να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά.

Λοιπόν κυρίες και κύριοι του Υπουργείου Παιδείας είναι αλήθεια ναι ή όχι, ότι:

Περίπου 600 αναπληρωτές που έχουν τοποθετηθεί κανονικά μέσω ΠΔΕ και τακτικού προϋπολογισμού στα σχολεία τους στέλνει το υπουργείο στο ΕΣΠΑ 

Υποχρεώνονται να πάνε σε Γυμνάσια από Δευτέρα  μόνο για Εργαστήρια Δεξιοτήτων και να αφήσουν τις ώρες τους και πολλοί είναι σε πανελλαδικά μαθήματα.

Αν είναι έτσι τι θα γίνει με όσους εκπαιδευτικούς έχουν Α ανάθεση τις δεξιότητες και τις έχουν πάρει;

Είναι αλήθεια ή όχι ότι όλο αυτό το αλαλούμ σχετίζεται με τις απανωτές Αποφάσεις- τροποποιήσεις των προσλήψεων αναπληρωτών;

Είναι αλήθεια ή όχι ότι χθες το υπουργείο Παιδείας έστειλε νέα τροποποίηση για όσους αναπληρωτές προσλήφθηκαν στο πλαίσιο της Πράξης με τίτλο: «Υποστήριξη λειτουργίας Γυμνασίων λόγω αύξησης ωρολογίου προγράμματος για την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, σχολικό έτος 2022-2023», καθώς από τους αρχικούς 563 προσληφθέντες έφυγαν οι 80 και απέμειναν 483;.

Είναι αλήθεια ή όχι ότι  η ίδια απόφαση είχε τροποποιηθεί ξανά στις 16 Σεπτεμβρίου;

Τελικά την εκπαιδευτική πολιτική των καθορίζουν οι πληρωμένες οδηγίες που συνοδεύουν το ΕΣΠΑ;

Πηγή

🦉

Πατήστε like και
ακολουθήστε μας