Οι νεοδιόριστοι θα μπορούν να γίνουν Διευθυντές Σχολείων σύμφωνα με τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή

Ανάσα” στους χιλιάδες  νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς που έχουν τις τυπικές προϋποθέσεις κι επιθυμούν να γίνουν Διευθυντές Σχολείων, δίνει τροπολογία, την οποία, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos η υπουργός Παιδείας θα την καταθέσει, προς ψήφιση, στη Βουλή, μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.

Η τροπολογία θα ορίζει ότι οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν έχουν μονιμοποιηθεί και εξακολουθούν να είναι δόκιμοι, μπορούν  να θέσουν υποψηφιότητα για θέση Διευθυντή Σχολείου.

Σύμφωνα με την ίδιες πληροφορίες, η υπουργός Παιδείας αναμένει την ψήφιση της παραπάνω τροπολογίας, προκειμένου αμέσως μετά να εκδώσει την απόφαση για τη διαδικασία  και τις ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων.

Όσον αφορά τη μονιμοποίηση των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών δεν θα αλλάξει κάτι και θα ισχύσει η  προϋπόθεση  ατομικής αξιολόγησης, κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας.

Ο ισχύον  νόμος 4823/2021 για τη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών ορίζει τα εξής:

Στην περίπτωση που το έργο ενός δόκιμου εκπαιδευτικού, καθώς και μέλους του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. αξιολογηθεί ως «μη ικανοποιητικό», κατά την αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα στη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, έστω και σε ένα από τα πεδία Α1, Α2 ή Β ή Α’ ή Β’, κατά περίπτωση, δεν μονιμοποιείται αλλά μπορεί να επαναλάβει τη διαδικασία τα αμέσως επόμενα δύο (2) έτη.

Οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί και τα μέλη του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογούνται, όπως και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και μέλη.

Το έργο των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αξιολογείται ανά έτος.

Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται τεκμηριωμένα σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα, στην οποία το έργο τους διαβαθμίζεται από εξαιρετικό, σε πολύ καλό, σε ικανοποιητικό ή σε μη ικανοποιητικό, ως προς δύο (2) πεδία:

Α) το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, το οποίο εξειδικεύεται σε Α1) γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και Α2) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και

Β) υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια του εκπαιδευτικού.

Πηγή

🦉

Πατήστε like και
ακολουθήστε μας