Αλέξανδρος Κόπτσης: «Οι διορισμοί έχουν σκοπό να εκλείψει το φαινόμενο των αναπληρωτών»

«Οι διορισμοί έχουν σκοπό να εκλείψει το φαινόμενο των αναπληρωτών» τονίζει ο Αλέξανδρος Κόπτσης – Θα δημιουργηθούν νέα τμήματα ένταξης για παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη με επικουρικό βοήθημα ένα ψηφιακό εργαλείο

«Οι διορισμοί έχουν σκοπό να εκλείψει το φαινόμενο των αναπληρωτών», σημειώνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, ο οποίος τονίζει παράλληλα για το bullying στα σχολεία ότι εφαρμόζεται ήδη ένα πιλοτικό πρόγραμμα, κατά το οποίο ένας εκπαιδευτικός κάνει τη διαμεσολάβηση και επιλύει ειρηνικά τις διαφορές των μαθητών.

Μιλώντας στην εκπομπή «Επικαιρότητα» του Ελλάδα 24, ο κ. Κόπτσης τόνισε ότι την τελευταία τριετία έγιναν 25.000 διορισμούς «κάτι που δεν είχε συμβεί για μια ολόκληρη δωδεκαετία». Σύμφωνα με τον ίδιο, θα δημιουργηθούν νέα τμήματα ένταξης για τα παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη με επικουρικό βοήθημα ένα ψηφιακό εργαλείο που ετοιμάζεται στο υπουργείο Παιδείας.

Αναφερόμενος στις βαθμολογίες των πανελλαδικών εξετάσεων επισήμανε ότι ανακοινώθηκαν νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ενώ αυτός ο παράγοντας θα επηρεάσει και τις βάσεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν και εκείνες σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Ο κ. Κόπτσης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για αυτές τις πανελλαδικές, είχαμε πλήρη ομαλότητα και σαφήνεια στα θέματα. Στις 8.30π.μ. έφευγαν τα θέματα κάθε μέρα, ήταν ευκρινέστατα, αναμενόμενα για καλά διαβασμένους μαθητές».

Ο γ.γ του υπουργείου Παιδείας αναφέρθηκε και στη σύνταξη της Τράπεζας Θεμάτων, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι οι θεματοδότες και οι λύτες μπαίνουν από τις 6 το απόγευμα σε χώρο που φυλάσσεται από την αστυνομία και μέχρι τις 10 το πρωί μένουν εκεί, μέχρι δηλαδή να αποχωρήσει ο πρώτος μαθητής από τις εξετάσεις. Στον χώρο μπαίνει και η υπουργός κυρία Κεραμέως και κάθεται και εκείνη μέχρι την επόμενη μέρα, επιβλέποντας τη διαδικασία.

Αναφερόμενος στην εκπαιδευτική λειτουργία των σχολείων, ο κ. Κόπτσης επεσήμανε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν τελεστεί σημαντικές τομές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με αιχμή του δόρατος τα εργαστήρια δεξιοτήτων, μια δράση η οποία βραβεύτηκε και από το εξωτερικό. Επίσης, από τη νέα χρονιά, σε κάθε διεύθυνση θα υπάρχει υπεύθυνος σχολικού προσανατολισμού για να δίνει τις κατευθύνσεις σε γονείς δασκάλους και παιδιά.

Μιλώντας για το θέμα της αξιολόγησης ο κ. Κόπτσης είπε ότι το 98% των εκπαιδευτικών μπήκε στις πλατφόρμες αξιολόγησης του υπουργείου Παιδείας και έχει τελειώσει η διαδικασία, με ένα μικρό ποσοστό να αντιδρά αναίτια.

Ο κ. Κόπτσης επισήμανε τέλος ότι το θέμα του bullying είναι πολυπαραγοντικό ενώ ανέφερε ότι στην Θεσσαλονίκη εφαρμόζεται ήδη ένα πιλοτικό πρόγραμμα, κατά το οποίο ένας εκπαιδευτικός κάνει τη διαμεσολάβηση και επιλύει ειρηνικά τις διαφορές των μαθητών. Επίσης, σε λίγο καιρό, σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα θα ανακοινωθεί ένα νέο νομοσχέδιο το οποίο εκπονείται στο Υπ. Παιδείας σε συνεργασία με άλλα Υπουργεία και θα διαπερνά όλες τις βαθμίδες της σχολικής κοινότητας.

Πηγή

🦉

Πατήστε like και
ακολουθήστε μας